Bewoners

Bent u een bewoner en heeft u een brief van ons ontvangen? Dan vindt u in deze brief uw inloggegevens. Met deze gegevens kunt u inloggen via mijn Quattro.

Inloggen op mijn Quattro als bewoner

Voordat de werkzaamheden beginnen, heeft u een uitnodiging van Quattro Expertise om een bouwkundige vooropname van uw woning te laten uitvoeren. Een bouwkundig specialist maakt foto’s van eventuele gebreken en scheuren in huis. De gebreken bundelen we in een online dossier. Vaak heeft u nadat de opname is uitgevoerd toegang tot dit dossier.. U kunt dit dossier staat op dezelfde plek als waar u uw afspraak hebt gemaakt. Via een app op telefoon of tablet voert de inspecteur tijdens zijn bezoek de benodigde gegevens in. Op het moment dat hij de deur uitgaat, is het rapport klaar.

FAQ Bewoners

Waarom een bouwkundige opname?

Een bouwkundige opname stelt vast uw woning al gebreken vertoonde voordat de werkzaamheden startte. Zo’n nulmeting geeft duidelijkheid. Zo kunt u makkelijk aantonen in het geval dat er iets niet goed gegaan is, dat deze schade nog niet aanwezig was.

Welke partijen krijgen inzage in de rapportage?

Als bewijs voor onze geleverde diensten leveren wij de rapportages altijd aan onze opdrachtgever op. Daarnaast hebben wij inzage in de rapportage.

Krijg ik inzage in de rapportage?

Als onze opdrachtgever daarmee akkoord gaat, kunt u met uw inlogcode de rapportage opvragen via mijnquattro.nl

Ik heb inzage in de rapportage, maar de foto’s zijn erg klein. Is er ook een grotere versie beschikbaar?

Een grotere versie van de foto is beschikbaar als u op ‘Bekijk rapportage’ klikt.

Ik ben mijn inlogcode kwijt, wat nu?

Bel tussen 9:00 en 12:00 naar 085-4865221. U kunt ook een mailtje richten aan opname@q-e.nl. Vermeld daarin uw postcode en huisnummer.

Zijn er voor mij ook kosten verbonden aan de opname?

Nee.

Hoe lang blijft het rapport beschikbaar?

Wij bewaren de rapporten zeven jaar. Daarna worden ze vernietigd.

Wanneer gaan jullie starten met de werkzaamheden?

Wij krijgen van onze opdrachtgever vaak een inschatting wanneer ze nabij uw huis gaan werken. Wilt u het preciezer weten? Bel onze opdrachtgever!

Hoe waarborgen jullie mijn privacy?

In de rapportages staat geen persoonsinformatie. Daarbij proberen we foto’s zo te maken dat er alleen gebreken op staan.

Moet ik al mijn meubels van de muur halen?

U kunt al uw meubels laten staan.

In de brief staat dat jullie mijn huis aan de binnen- en buitenzijde willen inspecteren. Moeten jullie alle ruimtes in mijn huis zien?

Wij willen alle ruimtes inspecteren die wij van u mogen zien en die redelijkerwijs toegankelijk zijn. Als we een ruimte niet kunnen/mogen inspecteren dan vermelden wij dat in de rapportage.

Hoe weet ik dat de persoon aan mijn deur een Quattro-medewerker is?

Al onze medewerkers kunnen zich zowel legitimeren met een pasje van Quattro als met een officieel legitimatiebewijs.

Ik denk schade te hebben van werkzaamheden!

Stel zo spoedig mogelijk de partij aansprakelijk die volgens u de schade veroorzaakt heeft.

Verdere vragen over een bouwkundige opname of vragen over inloggen?

Neem contact op met Koen van Loon